ЗЛАТНИ ВАТЕРПОЛИСТИ

Наш Коста је подржавао наше ватерполисте на Европском првенству у Београду. Захваљујући њему добили смо фотографије и извештај са утакмица на којима је присуствовао, тако да смо могли да уживамо у победама и да навијамо свим срцем.

IMG_5663.jpg

 

ЗЛАТНИ ВАТЕРПОЛИСТИ

У нашој земљи се ове године одржавало Европско првенство у ватерполу. То је био велики догађај за нашу земљу. Први пут сам присуствовао таквом догађају. Ја много волим тај спорт и био сам на две утакмице.

Прва на којој сам био је када смо играли са Словачком. Арена је била пуна, бодрили смо наше ватерполисте. Било је узбудљиво, борили смо се јуначки, добро смо играли и победили резултатом 10 : 5. Био сам много срећан и пуно сам се радовао, јер смо прошли у четвртфинале.

Друга утакмица којој сам присуствовао је када смо играли са Русијом у четвртфиналу. Било ми је узбудљиво. Навијали смо из све снаге.  За наше ватерполисте ова утакмица је била важна јер нас је победа водила у полуфинале и борбу за  медаљу. Русију смо победили великом разликом, резултатом  15:5 и пласирали смо се у полуфинале.

Деци је било  занимљиво то сто су у холу Арене направили  гол, где је је један ватерполиста бранио, а деца су могла да обуку костим ватерполиста и да шутирају.

Мени је ово био прелеп доживљај  и надам се да ће наши ватерполисти  освојити још пуно златних медаља.

КОСТА ЛАЗИЋ 2/5

Оставите одговор

