Лана Павловић – Учитељица

Данас је објављена још једна Ланина песма.

Све честитке!

Slika uz pesmu Uciteljica

Стихови…

ХВАЛА ЛАНА НА ДИВНИМ РЕЧИМА!

One thought on “Лана Павловић – Учитељица

  1. Jasmina Pavlovic каже:

    Lana Pavlović III/5

    TAJNA
    Moram sada reći svima,
    jednu tajnu ova devojčica ima.
    Ta tajna Marko se zove
    i neću mu dati devojke nove!

    Da mu budem devojka
    treba da me moli
    i kao pravu caricu
    da me voli, voli, voli!

    Ne bi trebalo sa mnom da se šali,
    ni na moje molbe da se žali.

    Neka me voli kao njega ja.
    I sve tako do petog razreda!

    Liked by 1 person

Оставите одговор

