Анђела Васић – Шта је најслађе

Песма наше Анђеле објављена у часопису „ТАБЛА“. БРАВО АНЂЕЛА!

ШТА ЈЕ НАЈСЛАЂЕ

Чоколада је нешто веома слатко,

али њен укус траје врло кратко.

Слатки су кексићи, слатка и бомбона,

али верујте ми људи, није као она.

Пробала сам јагоду од продавца Златка,

рекао ми да је зрела, али није била слатка.

Понекад је грожђе слађе од бомбона,

али верујте ми људи, није као она.

На свету је много лепих и слатких ствари,

људима само болест сладак живот квари.

Волела бих да на свету нема више свађе,

јер за мене је ЉУБАВ нешто НАЈСЛАЂЕ.

Оставите одговор

